close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה שצריך לערב של פיצה בבית

מערכת שורשו אלול, תשפד09/09/2024

ערב פיצה הוא ערב שכולו כיף, החל משלבי ההכנה ועד לשלבי האכילה, כשלסיום יחכה לכם גם קינוח מתוק וטעים שישמש כאות הסגירה של הערב הכה מוצלח והכה טעים הזה

תגיות:
פיצה קטנה מיוחדת
צילום: pixabay
ערב פיצה הוא ערב שכולו כיף, החל משלבי ההכנה ועד לשלבי האכילה, כשלסיום יחכה לכם גם קינוח מתוק וטעים שישמש כאות הסגירה של הערב הכה מוצלח והכה טעים הזה. במאמר זה נביא לפניכם את כל השלבים להכנת ערב פיצה משגע ומהנה במיוחד שכולו אוכל שמתאים לאכול עם פיצה.

תחילת הערב: מה אוכלים לפני הגעתה של הפיצה?
כדי להתחיל למתוח את הבטן ולהכניס לתוכה דבר מה שיעורר בה את החשק לפיצה אמיתית, הכנו לכם כמה אפשרויות שיסגירו את העובדה שמדובר בתחילתו של ערב פיצה מפואר. כך למשל תוכלו להכין בתחילת הערב לחם
פיצה קטנה מיוחדת
צילום: pixabay
שום לצד אצבעות מוצרלה וגם סלט.
לחם שום - תוכלו להכין את לחם השום מבצק הפיצה, לשלב בו שמן זית בנדיבות, מלח גס, גבינת מוצרלה וכמובן – שום! אפשר להשתמש בשיני שום חיות או לחילופין באבקת שום גבישי.

אצבעות מוצרלה – לשם הכנתן תזדקקו לגבינת מוצרלה שאותה תחתכו לרצועות דקיקות באורך של 5-6 ס"מ. כעת הכינו את פירורי הלחם ושלבו בהם גבינת פרמז'ן, מלח, פלפל שחור, מעט פפריקה מתוקה, שום גבישי ואורגנו יבש ושימו בקערה, לצידה הכינו קערה עם ביצה טרופה ועוד קערה עם קמח. כעת הכניסו את אצבעות המוצרלה לתוך הקמח וצפו אותם היטב, משם ישר אל הביצה, משם אל פירורי הלחם ומשם לטיגון בשמן עמוק או לאפייה בתנור. התוצאה שתתקבל היא אצבעות מוצרלה מותכות וטעימות במיוחד.
גם סלט קפרזה איטלקי יכול להשתלב נפלא לצד מנות הפתיחה שלכם. את הסלט הקליל נהוג להכין מעגבניות, עלי בזיליקום טריים וחתיכות של גבינת מוצרלה. את כל הטוב הזה נהוג לתבל בשמן זית איכותי, חומץ בלסמי, מלח ומעט פלפל שחור. תוכלו אפילו לטבול כמה אצבעות מוצרלה בתוך הרוטב של הסלט וליהנות משילוב הטעמים הכה מוצלח הזה.

הרגע שלו כולנו חיכינו: הגעתה של הפיצה
בערב פיצה שאתם מכינים בבית אתם שולטים בכל מה שקורה! תוכלו להכין מתכון לפיצה ללא גלוטן, או לחילופן פיצה מבצק כוסמין, פיצה עם קראסט עבה או פיצה דקיקה ממש. רדדו את הבצק שלכם, מזגו רוטב עגבניות עשיר, פזרו גבינת מוצרלה בנדיבות ופנקו את עצמכם עם התוספות שאתם הכי אוהבים!

זה הזמן לתת לדמיון שלכם לפרוש כנפיים! תוכלו להכין פיצה עם אננס וחלפיניו, תוכלו להכין פיצה בסגנון יווני, תוכלו להכין פיצה מכמה סוגי גבינה כמו צ'דר, פרמז'ן וגבינת עיזים, תוכלו להכין פיצה עם נתחי טונה ותירס או סתם ליהנות מפיצה מרגריטה ממש כמו שמכינים בנאפולי – עיר הולדתה של הפיצה באיטליה. על כל הרעיונות הנהדרים הללו, תמיד תוכלו להתפנק על פיצות פשוטות שהחך שלכם כל כך אוהב, כמו פיצה עם זיתים ירוקים או פיצה עם פטריות טריות, כי באמת שלא חייבים להתחכם, אפשר ליהנות גם מפיצה פשוטה בטעמים מסורתיים אהובים.

שריקת הסיום: הקינוחים שאחרי
אחרי שאכלתם את המנה הראשונה ובלעתם את המנה העיקרית, הגיע הזמן לקנח בכמה קינוחים מצוינים. הקינוח הראשון הוא כמובן גלידה! פיצה וגלידה הם שילוב מנצח. הגלידה היא מעין אתנחתא קרה ונעימה לאחר האכילה של הפיצה הלוהטת. ביס מתוק וקריר שכיף לאכול.

לחילופין תוכלו להתפנק עם מיני פנקייקים מגניבים בגודל של ביס או עם מיני קאפקייקים בגודל של ביס. תוכלו כמובן לשלב בין השניים, את המיני פנקייקים תגישו לצד סירופ מייפל ואת המיני קאפקייקים תגישו לצד גנאש של שוקולד מריר או חלבי! אין ספק שזהו ערב פיצה מושלם!
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה